četrtek, 28. julij 2016

Odzven Kaosa, XY.del

Ravno v tistem momentu, ko se je Stromatra odločila, da gre na dopust, je zunaj grozljivo zagrmelo. Torej gre definitivno za pravo odločitev. Torej, Stromatra gre za 14 dni na dopust. Ker od vas ni niti bev ne mev o tem, da si želite začeti kakšno debato, sama s seboj pa v javnosti več ne smem govoriti, ker me večina že tako obravnava kot neprilagojeno (to dejansko pomeni samo, da sem iznašla druge načine kako lahko to še vedno počnem, vendar me pri tem ne ujamejo).
Nabralo se mi toliko knjig za branje, da verjetno tudi let življenja ne bom dočakala dovolj, da bi vse prebrala. Verjeli ali ne, nabralo se je tudi nekaj filmov (okey, trije), katere nameravam pogledat, predvsem pa se je nabralo več sto različnih idej, o katerih bi rada pisala, vendar jih moram pred tem vsaj malo preučiti in preštudirati. Zato naslednjih 14 dni, ko se že ravno začenja t.i. 'ferragosto' berite tudi temu primerno lahkotnejše čtivo.
Obstaja tudi varianta, da se Stromatra nikoli več ne vrne, ker bo našla kaj bolj zanimivega v kar lahko vtakne svoj nos. za to pa nujno potrebuje dopust. Seveda ste še vedno povabljeni, da spijete kakšno pivo ali kavo z njo, ji kaj zanimivega poveste ali pa jo spodbudite k temu, da razmišlja o čem zanimivem... ampak, če od vas več kot eno leto ni bilo reakcij (razen od tiste ene osebe, katero imamo zelo radi, ampak nam vedno priporoča teme o katerih je bilo že tako povedano preveč stvari), bomo rekli, da jih tudi v času dopustov ne bo, tako da Stromatra zaenkrat ostaja sama sebi namen in kot takšna si bo vzela nekaj dni počitka. Seveda, pisanje blogov za ljudi, ki svoje življenje živijo preko interneta je riskantno početje, zato bomo nalepili nekaj fotografij in gremo nazaj ven poslušat grmenje. Še od grmenja je več haska kot od bralcev tega bloga.

Vikend bo trajal, kot že rečeno, 14 dni. Ker pa ne odhajamo nikamor - ker psihično nismo sposobni iti nikamor - nas za vse dobre ideje najdete na istem naslovu kot vedno. Pod besedo *FUN je možnih več interpretacij, ker pa so nekatere lahko dvomljivega izvora, vam priporočam, da me kontaktirate osebno in zasebno, kar se tiče interpretacij te besede.


V tem času, ko ste na dopustu vi in še bolj mi, ne pozabite nahraniti svojih hišnih ljubljenčkov, poskrbeti, da imajo dovolj sence in sveže vode ter, da jih ohladite na primerne načine. Večina živali ima debele kožuhe, ki jih še bolj grejejo kot vas samo vaša koža, ampak vi ste seveda nagnjeni k temu, da jamrate kako vam je vroče, na živali pa redko pomislite.
Poletje je še vedno indiferentno do vašega odnosa do njega, ljudje pa se hitro naveličamo jamranja o čem... sploh pa o vremenu. Vreme je eden izmed družbenih lubrikantov oz. tem za pogovore, da hitreje mine čas, z njimi pa absolutno ničesar ne povemo. Pogovarjajte se o čem konkretnem.
Stromatrin odnos do opisovanja vsakodnevnih tem, ki so prežvečene, sčikane, delno prebavljene in večinoma tudi izbruhane nazaj v javnost.
Na največ avanturah sem do zdaj bila sama, ker so ljudje vedno nagnjeni k temu, da me slej kot prej pri nečem omejijo ali še huje, hočejo uporabiti kakšen socialni lubrikant, da bi me pripravili do tega, da bi jim kaj povedala. In potem, ko jim nekaj povem, mi rečejo da sem zmešana in gredo stran. Jaz pri tem sigurno nisem na izgubi. Pazite na prometne predpise, če boste na kakšno avanturo šli sami. Če si sam v avtu, tudi oblačil ne potrebuješ.
Lahko bi dejansko napisala kaj pomembnega zraven teh fotografij... vendar ne bom. ker nočem začeti še enega izmed svojih 'rantov' s pritoževanjem. Pritoževanje je zelo, zelo zahrbtno početje. Da nam idejo, da smo se z nekim problemom spopadli, vendar v resnici samo cmevkamo o njem, kar povzroči, da gremo ljudem okrog sebe skrajno na živce (ker bi tudi sami radi jokcali o čem nepomembnem), problem pa je vedno večji, ker ga nihče v resnici ne rešuje.
Vseeno pa nisem tip človeka, ki bo izpostavil samo dobre stvari pri neki stvari. To delajo ljudje, ki o tej stvari nimajo lastnega mnenja. Kolikor dobrih, toliko slabih.
To se dogaja sitnim strankam poleti. Če me nekdo opomni, da npr. ne potrebujem šest skodelic kave zapored, da neko pesem poslušam že več kot 24 ur skupaj ali celo, da preveč razmišljam o mezopotamskem stvarjenju sveta ali DNK spirali, potem se mu lahko zgodi, da bodo njegovi ostanki shranjeni v takšno lično posodo.
Moje mnenje o motivacijskih izrekih... vam je kdaj kateri izmed njih pomagal v življenju rešiti večji problem - npr. najti službo, poplačati kredit ali druge dolgove, pozdraviti bolezen? Če vam je, potem se lahko smatrate za nesramneže, ker tega izreka niste delili s kom drugim, ki je takšno pomoč potreboval, prav tako pa tej osebi niste priskočili na pomoč tudi s svojim znanjem, ki ste ga s tem izrekom prejeli. če pa vam ni, pa je kakršnokoli posredovanje takšnih 'pametnih izjav' vse prej kot koristno, saj gre samo za nepomemben balast na družbenih omrežjih, ki so že tako ali tako polna sranja.

Do naslednjič!

 Ja, ta fotografija je dejansko vzeta iz enega izmed mladinskih filmov... preberite kakšno dobro knjigo, poglejte kakšen dober film (če ima kdo kakšen predlog o dobrih vzhodnoevropskih filmih, predvsem čeških ali ukrajinskih, naj me prosim kontaktira, ker sem v hudem pomanjkanju dobrih idej iz te strani Evrope), pojdite na avanturo, se naučite česa novega ali pa samo odigrajte dobro partijo pokra v dobri družbi.

2 komentarja:

  1. Pozdravljeni vsi, moje ime je Ahmad Asnul Brunei, sem stopil v stik z gospodom Frankom Raymondom za znesek posojila v višini 250.000 dolarjev. Potem so mi povedali o koraku odobritve zahtevanega zneska posojila, potem ko sem ponovno tvegal, ker sem bil tako obupan zaradi nastavitve na moje največje presenečenje, znesek posojila je bil vpisan na moj bančni račun v 24-ih delovnih časih brez kakršnega koli stresa za pridobitev mojega posojila. Bil sem presenečen, ker sem bil prvi žrtev prevara! Če ste zainteresirani za zagotovitev kakršnega koli zneska posojila in ste v kateri koli državi, vam bom svetoval, da se lahko obrnete na g. Frank Raymondja preko elektronske pošte frankraymondloaninvestment@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni vsi, moje ime je Ahmad Asnul Brunei, sem stopil v stik z gospodom Frankom Raymondom za znesek posojila v višini 250.000 dolarjev. Potem so mi povedali o koraku odobritve zahtevanega zneska posojila, potem ko sem ponovno tvegal, ker sem bil tako obupan zaradi nastavitve na moje največje presenečenje, znesek posojila je bil vpisan na moj bančni račun v 24-ih delovnih časih brez kakršnega koli stresa za pridobitev mojega posojila. Bil sem presenečen, ker sem bil prvi žrtev prevara! Če ste zainteresirani za zagotovitev kakršnega koli zneska posojila in ste v kateri koli državi, vam bom svetoval, da se lahko obrnete na g. Frank Raymondja preko elektronske pošte frankraymondloaninvestment@gmail.com

    OdgovoriIzbriši